19,95 eur
Teraz len
9,90, eur
Ako získať nadšeného zákazníka
- ktorý bude Tvoje výrobky milovať
- rád zaplatí aj o niečo vyššiu cenu
- bude Ťa odporúčať ďalej
Teraz len za 19,95 9,90 eur
Máš málo zákazníkov? Zdá sa Tvojim zákazníkom cena Tvojich hand-made produktov vysoká? Trápiš sa nad tým, prečo Tvoji zákazníci nevedia oceniť kvalitu a originálnosť Tvojich skvelých výrobkov?
Za posledných pár rokov som sa stretla s mnohými šikovnými hand-made tvorilkami a viac ako 90% z nich riešila "cenu" a "zákazníkov".
Faktom je, že keď máš "vyššie" ceny, nemáš toľko zákazníkov. Faktom však zostáva aj skutočnosť, že 10% ostatných hand-made tvoriliek, má často až 3-ojnásobne vyššie ceny v porovnaní s Tvojimmi a pritom nestíhajú vybavovať objednávky...
A teraz by som sa Ťa rada spýtala, aké by to bolo, ak by si vedela:
» pritiahnuť si takých zákazníkov, ktorí budú Tvoje výrobky milovať a radi Ti za ne zaplatia?
» stanoviť si takú cenu, ktorá by Ti nielen pokryla náklady, ale aj prinášala dlhodobý zisk?
» ako spolu súvisí zákazník a cena a ako Ti tento fakt môže zvýšiť Tvoje zisky z predaja až o 50%?
Znamenalo by to, že by si zarábalľ viac, trávila menej času zháňaním zákazníkov a viac si užívala tvorby a
voľného času? Áno, je to možné!
Vždy ma zabolí pri srdci, keď vidím ako sa šikovná hand-made tvorilka trápi nad slabými tržbami a nezáujmom zákazníkov. A preto by som Ti rada predala svoj osobný návod, ako získať zákazníka, ktorý bude Tvoje výrobky milovať a rád Ti zaplatí aj násobne vyššiu cenu.
Je to praktická brožúrka, ktorá pomohla už nejednej hand-made tvorilke nájsť si zákazníkov, ktorí jej produkty radi a opakovane nakupujú. Popisuje presný postup ako si určiť svojho zákazníka, vyselektovať sa zo šedého priemeru a stanoviť si adekvátne tomu aj ceny.
Lebo zákazník a cena spolu veľmi úzko súvisia. A v tejto brožúrke Ti tieto súvislosti ukážem. Súčaťou brožúžky je praktický check-list, pomocou ktorého Ťa budem sprevádzať krok po kroku a presne Ti ukážem, ako postupovať, aby si už dnes začala priťahovať zákazníkov, ktorí budú Tvoje produkty milovať.
A na záver Ti na praktickom príklade ukážem, ako si aj Ty určíš Tvojho ideálneho zákazníka, ktorý bude z Tvojich produktov nadšený a ešte Ťa bude aj rád odporúčať ďalej.
E-book Ako získať nadšeného zákazníka obsahuje 12 strán, na ktorých sa nájdeš:
» vysvetlenie, prečo je dôležité poznať Tvojho ideálneho zákazníka
» súvislosti, ako Ti takýto zákazník môže priniesť až o 50% vyššie tržby
» podrobný návod ako z Tvojho ideálneho zákazníka spraviť nadšeného zákazníka
» konkrétne príklady z praxe
Súčasťou ebooku je:
» praktický check-list s otázkami a príkladmi
» praktický checklist vo formáte Word ako bonus
A najmä, po preštudovaní a vyplnení check-listu budeš vedieť:
» kto je Tvoj ideálny zákazník, pre koho chceš Tvoje výrobky tvoriť
» začneš inak premýšľať o cene za Tvoje výrobky
» Tvoje tržby začnú rásť
» bude Ti zostávať viac času na kreativitu alebo relax
» vyhneš sa zbytočnej "tvorbe na sklad"
» budeteš čoraz menej počúvať "prečo to toľko stojí"
Stavím sa, že informácie v tomto e-booku predstihnú Tvoje očakávania!
Všetko, o čom sa tu dozvieš som si vyskúšala na "vlastnej koži" a návod si v praxi overili už desiatky
hand-made tvoriliek.
Ukážem Ti krok za krokom, čo treba spraviť, ako si stanoviť svojho ideálneho zákazníka a ako sa z neho stane nadšený zákazník. Na konkrétnych príkladoch vysvetlím princíp, prečo to tak funguje. A okrem toho dostaneš praktický check-list vo formáte Word ako bonus (ktorý pomohol nielen mne ale ktorý používajú aj iné úspešné hand-made tvorilky) a vďaka ktorému môžeš behom pár minút nájsť Tvojho nádšeného zákazníka (a začať zarábať viac)...
Neoberaj sa viac o Tvojich nadšených
zákazníkov a o väčšie tržby!
Vážne... Nerob to.
Prečo naďalej strácať čas "strieľaním naslepo", kedy sa snažíš vyrábať Tvoje produkty tak, aby si sa zavďačila "všetkým"? Prečo prichádzať o vyššie zisky? A na dôvažok byť unavená z večného vysvetľovania a obhajovania Tvojich cien...
Skutočnosťou zostáva, že nájsť nadšeného zákazníka je alfou a omegou každého úspešného obchodu, nielen v oblasti hand-made.
Tento e-book Ti behom pár minút dokáže "nájsť" zákazníka, ktorý si bude Tvoje výrobky rád kupovať a ochotne
za ne zaplatí aj vyššiu cenu. A na dôvažok Ťa rád odporučí ďalej.
AKO NÁJSŤ NADŠENÉHO ZÁKAZNÍKA je e-book z praxe, v ktorom idem priamo k jadru veci. Praktický check-list Ti pomôže spraviť všetko maximálne efektívne.
A cena tiež nie je problém. Tento e-book teraz dostaneš namiesto 19,95 eur len za 9,90 eur.
Len pre Teba teraz namiesto 19,95 eur len za 9,90 eur.
Keď sa na to pozrieme z druhej stránky, môžeš si za túto cenu kúpiť napríklad cappuccino s dezertom, alebo...
...nájsť Tvojich ideálnych zákazníkov, následne ich premeniť na Tvojich nadšených zákazníkov, ktorí budú u Teba opakovanie nakupovať a zvyšovať Ti tak Tvoj zisk.
Tento e-book Ti skráti Tvoju cestu hľadania, dá Ti iný pohľad na cenotvorbu a Ty tak v konečnom dôsledku budeš zarábať viac ale s menšou námahou.
V podnikaní je to vo veľkej miere o ziskoch. Ak nie sú, začínajú problémy. Lenže zisky prinášajú zákazníci. Tí správni zákazníci, ktorí Tvoje výrobky milujú.
Ideálnym zákazníkom totiž začína celý váš proces tvorby a následného predaja. Zvýš počet Tvojich nadšených zákazníkov a rapídne zvýšiš aj Tvoje zisky.
Že Ti to znie až príliš dobre a hľadáš,
v čom je skrytý háčik?
Nie, nie je v tom žiadny háčik, ani som si nepomýlila číslice. A ak mi neveríš, tu sú tri dôvody, prečo je tento e-book teraz len za zlomok jeho hodnoty:
Dôvod č.1: keď e-book predávam len za túto cenu, je dostupný všetkým, aj tým hand-made tvorilkám, ktoré radšej každý cent vložia do materiálu.
Dôvod č.2: táto suma je gároveňou akousi pomyselnou bariérou, ktorá vyselektuje ľudí, ktorí majú o informácie skutočne záujem a ktorým budú na úžitok. Tým pádom neosloví tých, ktorí na svojich výsledkoch nechcú pracovať.
Dôvod č.3: testovala som rôzne ceny a zistila som, že za ani nie 10 eur väčšina ľudí kúpi, hoci ma vôbec nepozná.
No a potom mám ešte jeden svoj "Skrytý dôvod"... Až si e-book preštuduješ, budeš milo prekvapená... Zrazu sa začneš na predaj pozerať z iného uhlu pohľadu a povieš si: "Hm, bola to predsa len dobrá investícia, aj napriek všetkým obavám..."
No a potom sa Ti možno zapáčia aj ďalšie moje programy, ktoré pomáhajú nielen hand-made tvorilkám ale aj podnikateľkám, ktoré si zo svojho hobby spravili fungujúce podnikanie.
A toto je ozaj všetko. Žiadny ďalší háčik v tom nie je.
Je to možno bláznivý nápad, dať za pár eur to, čo má niekoľkonásobne vyššiu hodnotu... Čo Ti však viem s istotou sľúbiť je fakt, že týchto niekoľko eur bude určite tou najlepšou investíciou za posledných pár mesiacov!
Rozhodnutie je teraz na Tebe:
Ak chceš získať prístup k e-booku, klikni na tlačidlo nižšie a vyplň zopár údajov.
Pri výbere platby on-line bude e-book behom pár minút v Tvojej e-mailovej schránke.
Ale pozor, Tvoja ZĽAVA platí len na tejto stránke
Akčná cena teraz: 9,90 eur. Plná cena 19,95 eur.