Ako získať nadšeného zákazníka
Anna Harská

19,95 eur
Teraz len
9,90, eur

Ako získať nadšeného zákazníka

  • ktorý bude Tvoje výrobky milovať
  • rád zaplatí aj o niečo vyššiu cenu
  • bude Ťa odporúčať ďalej

Teraz len za 19,95  9,90 eur

Máš málo zákazníkov? Zdá sa Tvojim zákazníkom cena Tvojich hand-made produktov vysoká? Trápiš sa nad tým, prečo Tvoji zákazníci nevedia oceniť kvalitu a originálnosť Tvojich skvelých výrobkov?

Za posledných pár rokov som sa stretla s mnohými šikovnými hand-made tvorilkami a viac ako 90% z nich riešila "cenu" a "zákazníkov".
Faktom je, že keď máš "vyššie" ceny, nemáš toľko zákazníkov. Faktom však zostáva aj skutočnosť, že 10% ostatných hand-made tvoriliek, má často až 3-ojnásobne vyššie ceny v porovnaní s Tvojimmi a pritom nestíhajú vybavovať objednávky...

A teraz by som sa Ťa rada spýtala, aké by to bolo, ak by si vedela:
» pritiahnuť si takých zákazníkov, ktorí budú Tvoje výrobky milovať a radi Ti za ne zaplatia?
» stanoviť si takú cenu, ktorá by Ti nielen pokryla náklady, ale aj prinášala dlhodobý zisk?
» ako spolu súvisí zákazník a cena a ako Ti tento fakt môže zvýšiť Tvoje zisky z predaja až o 50%?

Znamenalo by to, že by si zarábalľ viac, trávila menej času zháňaním zákazníkov a viac si užívala tvorby a 
voľného času? Áno, je to možné!

Vždy ma zabolí pri srdci, keď vidím ako sa šikovná hand-made tvorilka trápi nad slabými tržbami a nezáujmom zákazníkov. A preto by som Ti rada predala svoj osobný návod, ako získať zákazníka, ktorý bude Tvoje výrobky milovať a rád Ti zaplatí aj násobne vyššiu cenu. 

Je to praktická brožúrka, ktorá pomohla už nejednej hand-made tvorilke nájsť si zákazníkov, ktorí jej produkty radi a opakovane nakupujú. Popisuje presný postup ako si určiť svojho zákazníka, vyselektovať sa zo šedého priemeru a stanoviť si adekvátne tomu aj ceny.

Lebo zákazník a cena spolu veľmi úzko súvisia. A v tejto brožúrke Ti tieto súvislosti ukážem. Súčaťou brožúžky je praktický check-list, pomocou ktorého Ťa budem sprevádzať krok po kroku a presne Ti ukážem, ako postupovať, aby si  už dnes začala priťahovať zákazníkov, ktorí budú Tvoje produkty milovať.

A na záver Ti na praktickom príklade ukážem, ako si aj Ty určíš Tvojho ideálneho zákazníka, ktorý bude z Tvojich produktov nadšený a ešte Ťa bude aj rád odporúčať ďalej. 

E-book Ako získať nadšeného zákazníka obsahuje 12 strán, na ktorých sa nájdeš:

» vysvetlenie, prečo je dôležité poznať Tvojho ideálneho zákazníka
» súvislosti, ako Ti takýto zákazník môže priniesť až o 50% vyššie tržby 
» podrobný návod ako z Tvojho ideálneho zákazníka spraviť nadšeného zákazníka
» konkrétne príklady z praxe

Súčasťou ebooku je:
» praktický check-list s otázkami a príkladmi
» praktický checklist vo formáte Word ako bonus

A najmä, po preštudovaní a vyplnení check-listu budeš vedieť:

» kto je Tvoj ideálny zákazník, pre koho chceš Tvoje  výrobky tvoriť
» začneš inak premýšľať o cene za Tvoje výrobky
» Tvoje tržby začnú rásť 
» bude Ti zostávať viac času na kreativitu alebo relax
» vyhneš sa zbytočnej "tvorbe na sklad"
» budeteš čoraz menej počúvať "prečo to toľko stojí"

Stavím sa, že informácie v tomto e-booku predstihnú Tvoje očakávania!

Všetko, o čom sa tu dozvieš som si vyskúšala na "vlastnej koži" a návod si v praxi overili už desiatky
hand-made tvoriliek. 

Ukážem Ti krok za krokom, čo treba spraviť, ako si stanoviť svojho ideálneho zákazníka a ako sa z neho stane nadšený zákazník. Na konkrétnych príkladoch vysvetlím princíp, prečo to tak funguje. A okrem toho dostaneš praktický check-list  vo formáte Word ako bonus (ktorý pomohol nielen mne ale ktorý používajú aj iné úspešné hand-made tvorilky) a vďaka ktorému môžeš behom pár minút nájsť Tvojho nádšeného zákazníka (a začať zarábať viac)...

Ako získať nadšeného zákazníka
Anna Harská
Neoberaj sa viac o Tvojich nadšených
zákazníkov a o väčšie tržby!

Vážne... Nerob to. 

Prečo naďalej strácať čas "strieľaním naslepo", kedy sa snažíš vyrábať Tvoje produkty tak, aby si sa zavďačila "všetkým"? Prečo prichádzať o vyššie zisky? A na dôvažok byť unavená z večného vysvetľovania a obhajovania Tvojich cien...

Skutočnosťou zostáva, že nájsť nadšeného zákazníka je alfou a omegou každého úspešného obchodu, nielen v oblasti hand-made.

Tento e-book Ti behom pár minút dokáže "nájsť" zákazníka, ktorý si bude Tvoje výrobky rád kupovať a ochotne
za ne zaplatí aj vyššiu cenu. A na dôvažok Ťa rád odporučí ďalej.  

AKO NÁJSŤ NADŠENÉHO ZÁKAZNÍKA je e-book z praxe, v ktorom idem priamo k jadru veci. Praktický check-list Ti pomôže spraviť všetko maximálne efektívne. 

A cena tiež nie je problém. Tento e-book teraz dostaneš namiesto 19,95 eur  len za 9,90  eur.

Ako získať nadšeného zákazníka
Anna Harská

Len pre Teba teraz namiesto 19,95 eur  len za 9,90  eur.

Keď sa na to pozrieme z druhej stránky, môžeš si za túto cenu kúpiť napríklad cappuccino s dezertom, alebo...

...nájsť Tvojich ideálnych zákazníkov, následne ich premeniť na Tvojich nadšených zákazníkov, ktorí budú u Teba  opakovanie nakupovať a zvyšovať Ti tak Tvoj zisk.

Tento e-book Ti skráti Tvoju cestu hľadania, dá Ti iný pohľad na cenotvorbu a Ty tak v konečnom dôsledku budeš zarábať viac ale s menšou námahou

V podnikaní je to vo veľkej miere o ziskoch. Ak nie sú, začínajú problémy. Lenže zisky prinášajú zákazníci. Tí správni zákazníci, ktorí Tvoje výrobky milujú.

Ideálnym zákazníkom totiž začína celý váš proces tvorby a následného predaja. Zvýš počet Tvojich nadšených zákazníkov a rapídne zvýšiš aj Tvoje zisky.

Že Ti to znie až príliš dobre a hľadáš,
v čom je skrytý háčik?

Nie, nie je v tom žiadny háčik, ani som si nepomýlila číslice. A ak mi neveríš, tu sú tri dôvody, prečo je tento e-book teraz len za zlomok jeho hodnoty:

Dôvod č.1: keď e-book predávam len za túto cenu,  je dostupný všetkým, aj tým hand-made tvorilkám, ktoré radšej každý cent vložia do materiálu.

Dôvod č.2:  táto suma je gároveňou akousi pomyselnou bariérou, ktorá vyselektuje ľudí, ktorí majú o informácie skutočne záujem a ktorým budú na úžitok. Tým pádom neosloví tých, ktorí na svojich výsledkoch nechcú pracovať.

Dôvod č.3: testovala som rôzne ceny a zistila som, že za ani nie 10 eur väčšina ľudí kúpi, hoci ma vôbec nepozná.

No a potom mám ešte jeden svoj "Skrytý dôvod"... Až si e-book preštuduješ, budeš milo prekvapená... Zrazu sa začneš na predaj pozerať z iného uhlu pohľadu a povieš si: "Hm, bola to predsa len dobrá investícia, aj napriek všetkým obavám..."

No a potom sa Ti možno zapáčia aj ďalšie moje programy, ktoré pomáhajú nielen hand-made tvorilkám ale aj podnikateľkám, ktoré si zo svojho hobby spravili fungujúce podnikanie.

A toto je ozaj všetko. Žiadny ďalší háčik v tom nie je.

Je to možno bláznivý nápad, dať za pár eur to, čo má niekoľkonásobne vyššiu hodnotu... Čo Ti však viem s istotou sľúbiť je fakt, že týchto niekoľko eur bude určite tou najlepšou investíciou za posledných pár mesiacov!

Rozhodnutie je teraz na Tebe:

Ak chceš získať prístup k e-booku, klikni na tlačidlo nižšie a vyplň zopár údajov. 

Pri výbere platby on-line bude e-book behom pár minút v Tvojej e-mailovej schránke.

Ale pozor, Tvoja ZĽAVA platí len na tejto stránke

Akčná cena teraz:  9,90 eur. Plná cena 19,95 eur.