Emailing
Čo emailing dokáže
- Ušetrí čas pri banálnych záležitostiachautomatizované posielanie mailov na príslušný segment v databáze (poďakovanie, doručenie výrobku a následná komunikácia, upozornenie na dobu expirácie napr. kupónu...)
- ušetrí čas pri sprevádzaní zákazníkavďaka sekvenciám mailov, ktoré stačí vytvoriť raz a systém ich automaticky odosiela na príslušný kontakt podľa nastaveného času (skvelé pre automatizácu: funnely, kurzy...)
- pomáha zarábaťvďaka posielaniu mailových sekvencií sme "vidieť" a vieme zacieliť na nákupnú strunu zákazníka ("nenechaj sa pripraviť o kupón" / výhodnú cenu)
- stroj, ktorý nahradí manuálnu prácunemusíš myslieť na veci, ktoré máš vybaviť a robíš ich opakovane
- zviditeľní ťa ako značkuvďaka profesionálnemu vzhľadu, štruktúrovaným mailom a zladenej grafike
Čo emailing nedokáže / nevýhody
- automaticky naberať nových zákazníkov
- platená aplikácia podľa počtu kontaktov (cca. 80 eur do 500 kontaktov)
Prečo používam smartemailing?
- rýchle a "user-friendly" prepojenie s ostatnými aplikáciami (web, fapi...)
- automatický upgrade a žiadne problémy s pluginmi
- fundovaná, rýchla a ochotná podpora
- nové vychytávky, školenia, tipy ("žije to tam")
Čo konkrétne sa naučíš?
Základné nastavenie
- prepojenie mailovej adresy so SE
- DNS záznamy
-
Grafický dizajn
- práca s mailom, aby opticky vyzeral dobre
- práca s foto a obrázkami
- práca s aktívnymi linkami
- nastavenie fontu a práca s ním
- ostatné vychytávky ako je napr. oslovenie menom
Technikálie
- aby sa maily doručovali (double optin)
- GDPR
- odhlasovacia pätička
- účely spracovania os. údajov
- vytvorenie zoznamov
- práca so segmentami
- práca so šablónami pre lepšiu rozosielku
- ako zlepšiť otvárateľnosť a znížiť spamovosť ("ako na systém")
- ako na dotazníky, odpočet a ostatné vychytávky
Stratégia
- ako písať maily
- ako často a aký druh
- na čo si dať pozor v predmetoch
- vyhodnocovanie otvárateľnosti a preklikovosti
Automatizácia
- ako pracovať s automatizovanými kampaňami
- ako spraviť cestu zákazníka automaticky (funnel)
Začiatok, priebeh, cena
Práve sme začali, máme za sebou prvé online stretnutie.
Priebeh: video-tutoriály v členskej sekcii, otázky v podpornej skupine, stretnutie naživo 1 - 2x do mesiaca
Celkové trvanie: cca. 2 mesiace (podľa potreby)
Cena: 990 eur
bonus navyše 🙂
V prípade technických otázok, s ktorými si nebudem vedieť rady, objednám technickú konzultáciu priamo s odborníkom v Smartemailingu, náklady hradím ja (hodinová konzultácia cca. 100 eur)