Emailing

Anna Harská Handmade podnikanie Handmade biznis ručné práce tvorca handmade tvorba

Čo emailing dokáže

  • Ušetrí čas pri banálnych záležitostiach
    automatizované posielanie mailov na príslušný segment v databáze (poďakovanie, doručenie výrobku a následná komunikácia, upozornenie na dobu expirácie napr. kupónu...)
  • ušetrí čas pri sprevádzaní zákazníka
    vďaka sekvenciám mailov, ktoré stačí vytvoriť raz a systém ich automaticky odosiela na príslušný kontakt podľa nastaveného času (skvelé pre automatizácu: funnely, kurzy...)
  • pomáha zarábať
    vďaka posielaniu mailových sekvencií sme "vidieť" a vieme zacieliť na nákupnú strunu zákazníka ("nenechaj sa pripraviť o kupón" / výhodnú cenu)
  • stroj, ktorý nahradí manuálnu prácu
    nemusíš myslieť na veci, ktoré máš vybaviť a robíš ich opakovane
  • zviditeľní ťa ako značku
    vďaka profesionálnemu vzhľadu, štruktúrovaným mailom a zladenej grafike

Čo emailing nedokáže / nevýhody

  • automaticky naberať nových zákazníkov
  • platená aplikácia podľa počtu kontaktov (cca. 80 eur do 500 kontaktov)

Prečo používam smartemailing?

  • rýchle a "user-friendly" prepojenie s ostatnými aplikáciami (web, fapi...)
  • automatický upgrade a žiadne problémy s pluginmi
  • fundovaná, rýchla a ochotná podpora
  • nové vychytávky, školenia, tipy ("žije to tam")

Čo konkrétne sa naučíš?   

Základné nastavenie

- prepojenie mailovej adresy so SE - DNS záznamy -

Grafický dizajn

- práca s mailom, aby opticky vyzeral dobre - práca s foto a obrázkami - práca s aktívnymi linkami - nastavenie fontu a práca s ním - ostatné vychytávky ako je napr. oslovenie menom

Technikálie

- aby sa maily doručovali (double optin) - GDPR - odhlasovacia pätička - účely spracovania os. údajov - vytvorenie zoznamov - práca so segmentami - práca so šablónami pre lepšiu rozosielku - ako zlepšiť otvárateľnosť a znížiť spamovosť ("ako na systém") - ako na dotazníky, odpočet a ostatné vychytávky

Stratégia

- ako písať maily - ako často a aký druh - na čo si dať pozor v predmetoch - vyhodnocovanie otvárateľnosti a preklikovosti

Automatizácia

- ako pracovať s automatizovanými kampaňami - ako spraviť cestu zákazníka automaticky (funnel)

Začiatok, priebeh, cena

Práve sme začali, máme za sebou prvé online stretnutie.

Priebeh: video-tutoriály v členskej sekcii, otázky v podpornej skupine, stretnutie naživo 1 - 2x do mesiaca

Celkové trvanie: cca. 2 mesiace (podľa potreby)

Cena: 990 eur

bonus navyše 🙂

V prípade technických otázok, s ktorými si nebudem vedieť rady, objednám technickú konzultáciu priamo s odborníkom v Smartemailingu, náklady hradím ja (hodinová konzultácia cca. 100 eur)