Ty vieš, že Tvoje handmade výrobky sú kvalitné, originálne a plné detailov, ktoré by mali zákazníkov ohromiť – no namiesto toho máš pocit, že Ťa stále porovnávajú s lacnými alternatívami z reťazcových obchodov?

Nie si v tom sama. Mnohé šikovné handmade tvorkyne robia tú istú chybu: nevedia, ako prezentovať hodnotu svojej práce tak, aby ju zákazníci pochopili a ocenili. Hoci tvoríš kvalitne, s vášňou a od srdca, ak zákazník nevidí, prečo je Tvoje dielo výnimočné, bude sa riadiť jediným – cenou. A to ťa vždy stiahne do kategórie „lacnejších možností“.

Tipnem si, že si to ty:

  • Vieš, že vyrábaš kvalitné výrobky. Nie sú to nejaké „pozliepané dekorácie“ ani lacné napodobeniny, ktoré si zákazník kúpi, lebo stoja pár eur. Tvoje dielo má hodnotu – odráža Tvoje zručnosti, talent a hodiny poctivej ručnej práce.
  • Nechceš robiť vtieravý predaj na štýl "posielania hlasoviek" alebo posielania nevyžiadaných správ, chceš predávať prirodzene a chceš, aby u Teba zákazníci nakupovali kvôli hodnote, ktorú v Tvojich výrobkoch vidia.
  • Nevieš, ako vypichnúť to, čo vnímaš vo svojich výrobkoch. Vieš, že sú precízne spracované, poctivé a jedinečné, ale zákazníci to akoby nevedeli rozoznať. Niekedy máš pocit, že nevieš správne „povedať“, čo robí Tvoju tvorbu výnimočnou.
  • Obávaš sa, že ak zdvihneš ceny, zákazníci pôjdu radšej za lacnejšími alternatívami. Nechceš predávať „len za cenu nákladov“, ale zároveň sa bojíš, že vyššie ceny Ťa môžu vyradiť z hry.

A čo keby si to mala takto: 

  • Tvoja značka získava rešpekt a uznanie. Už sa necítiš ako „len alternatíva“. Si hrdá na to, čo tvoríš, a vieš, že ľudia, ktorí si Tvoje výrobky kupujú, si vážia nielen Tvoju prácu, ale aj príbeh a hodnoty, ktoré za Tvojou značkou stoja.
  • Zákazníci k Tebe prichádzajú prirodzene – bez toho, aby si musela tlačiť na pílu. Nemusíš spamovať v správach, "uháňať" zákazníkov alebo robiť nátlakový predaj. Tvoje prezentovanie na sociálnych sieťach jasne komunikuje, prečo Tvoja značka stojí za to.
  • Predávaš za cenu, ktorá odráža Tvoju prácu, čas a talent. Tvoje výrobky si našli svoju hodnotu na trhu, zákazníci za ne radi platia a Ty už nemusíš bojovať s pocitom, že pracuješ „za cenu nákladov“.

Kto som a prečo som tento kurz vytvorila? 

Anna Harská Handmade podnikanie Handmade biznis ručné práce tvorca handmade tvorba

Som Anka, mentorka handmade podnikateliek a som aj autorkou kurzu Staň sa handmade značkou.

Sama som si prešla cestou predaja handmade offline aj online. Absolvovala som množstvo kurzov a školení, ale narazila som na to, že väčšina rád je povrchná a nefunguje pre nás, handmade tvorcov. Videla som, ako nás často prevalcuje lacná konkurencia, ktorá vie, ako robiť marketing, aj keď ponúka menej kvalitné veci.

Preto som vytvorila tento kurz, ktorý Ti pomôže začať vnímať svoju tvorbu inak. Ukážem Ti, ako svoju hodnotu komunikovať prirodzene. Ako sa aj Ty môžeš prezentovať ako značka, ktorá osloví zákazníkov vďaka kvalite, jedinečnosti a autentickému príbehu.

Ako tento kurz funguje?

  • MODUL 1: OBJAV HODNOTY SVOJEJ ZNAČKYZnačka začína u Teba.“

    Začíname tam, kde vzniká Tvoja značka – u Teba. Pomocou pracovného zošita s praktickými otázkami objavíš:

    - aké sú hodnoty Tvojej tvorby a ako  ich komunikovať z pohľadu zákazníka.
    - v čom spočíva Tvoj jedinečný X-faktor, ktorý Ťa prirodzene odlíši od ostatných.
    - ako tieto hodnoty zakomponovať do komunikácie Tvojej značky, aby sa Tvoja tvorba prestala strácať v mori handmade konkurencie.

  • MODUL 2: POCHOP SILU SVOJHO PORTFÓLIA „Každý produkt má svoj príbeh.“
    Tento modul Ti ukáže, ako rozdeliť svoje portfólio tak, aby dávalo logický zmysel pri predaji, jednak Tebe ale najmä Tvojim zákazníkom. Naučíš sa:

    - ako objaviť X-faktor každej Tvojej produktovej línie.
    - ako si nastaviť logické kampanesystematicky propagovať svoje výrobky.
    - prečo nie je dobré predávať „všetko pre všetkých“ a ako zamerať svoje úsilie na jednu
     líniu výrobkov.

  • MODUL 3: BUĎ VIDITEĽNÁ A NEZABUDNUTEĽNÁ: „Marketing, ktorý Ti pomôže vystúpiť z davu.“
    Zákazníci o Tebe musia vedieť, inak nemôžu nakupovať. V tomto module pochopíš prvú polovicu tzv. Cesty zákazníka – budovanie viditeľnosti a dôvery. Naučíš sa:

    - ako zaujať zákazníkov pomocou 7 typov príspevkov, ktoré Ti pomôžu vybudovať rešpektovanú značku.
    - ako si vytvoriť obsahový plán na 14 dní, aby Tvoja propagácia bola systematická a bez stresu.
    - ako komunikovať svoju značku prirodzene, bez pocitu „vtieravého predaja“.

"Kurz je postavený na otázkach, ktoré ti pomôžu objaviť hodnoty tvojej značky a na praktických príspevkoch, ktoré tieto hodnoty efektívne komunikujú tvojim zákazníkom."

 cena kurzu

129,- eur

Kurz je uložený v členskej sekcii a máš ho ihneď k dispozícií. Kúpou kurzu získavaš automaticky aj jeho aktualizované verzie.

možno teraz premýšľaš nad tým, že...

...ale Anka, veď som absolvovala Tvoju 10-dňovú výzvu, boli tam konkrétne vzory príspevkov, čo iné dostanem v kurze?   

Moja odpoveď:

"Výzva bola skvelým prvým krokom, aby si sa odhodlala zviditeľniť, ale kurz Staň sa handmade značkou ide oveľa hlbšie – pomôže Ti pochopiť hodnoty Tvojej značky, princípy prirodzeného predaja a naučí Ťa tvoriť autentické príspevky, ktoré nebudú len šablónami, ale odrazom toho, čo skutočne robí Tvoju tvorbu jedinečnou."

Pre koho je tento kurz vhodný? 

 Kurz je určený pre ženu – handmade šikulku, ktorá:

  • Vie, že tvorí kvalitné výrobky, ale nevie ukázať ich skutočnú hodnotu zákazníkom. Má pocit, že by mohla predávať viac, ak by vedela, ako sa správne prezentovať.
  • Neznáša nátlakový predaj, spamovanie a presviedčanie. Chce, aby zákazníci nakupovali prirodzene, pretože sa stotožňujú s hodnotami jej tvorby a vidia v nej kvalitu.
  • Je ochotná investovať čas a úsilie do pochopenia svojej značky a budovania viditeľnosti. Vie, že úspech neprichádza zo dňa na deň, a chápe, že výsledky prináša konzistentná práca.

Tento kurz NIE JE pre ženu, ktorá:

  • Má handmade ako hobby a predaje sú pre ňu len doplnková činnosť, nie priorita.
  • Nie je ochotná venovať čas práci so sebou a zodpovedaniu otázok, ktoré jej pomôžu pochopiť hodnotu svojej značky. Hľadá skôr niečo, čo nevyžaduje hlbšie zamyslenie a aplikovanie v praxi.
  • Hľadá rýchle triky a skratky k predaju. Ak očakáva, že stačí zavesiť pár príspevkov na sieť a zákazníci sa pohrnú sami, tento kurz nenaplní jej očakávania.

 

referencia klientky 

"Tento kurz ide až do špiku kostí".

Do kurzu som išla, lebo bol od Teba. Vedela som, že odovzdáš plnohodnotné informácie. A v pracovných listy nám dali veľmi veľa.

referencia klientky 

Otázky a odpovede ku kurzu

Kedy kurz začína / kedy sa môžem do kurzu pridať?

Kurz  je uložený v členskej sekcii  a máš ho ihneď k dispozícii. Jednotlivé lekcie si môžeš prechádzať vlastným tempom a vracať sa k nim opakovane.

Čo konkrétne kurz obsahuje? 

Kurz má 3 moduly: 
1 modul: Objav hodnoty svojej značky,
celkovo 4 lekcie, ktoré obsahujú vysvetlenie a fungovanie prirodzeného budovania Tvojej značky a 1 pracovný list s otázkami, ktoré Ti pomôžu nájsť odpovede týkajúce sa hodnoty Tvojej značky.

2 modul: Pochop silu svojho portfólia, celkovo 4 lekcií, ktoré obsahujú vysvetlenie ako funguje prirodzený predaj handmade podľa produktových línií a  1 pracovný list s otázkami, ktoré Ti pomôžu nájsť odpovede pre hodnotu Tvojich produktov z pohľadu zákazníka a 1 pracovný list s konkrétnymi typmi príspevkov.

3 modul: Buď viditeľná a nezabudnuteľná, celkovo 5 lekcií, ktoré Ti ukážu ako odpovede z pracovných zošitov pretaviť do praxe, vrátane 7 vzorových typov príspevkov na sociálne siete, 14-dňového obsahového plánu aj s praktickými príkladmi.   

Čo ak budem mať otázky k lekciám v kurze?  

Tento kurz je bez aktívnej podpory, avšak, ak budeš mať otázky k lekciám môžeš napísať do komentárov pod jednotlivými lekciami alebo na moju mailovú adresu anka@annaharska.sk
(V prípade, ak by si potrebovala individuálne poradenstvo ohľadom Tvojej značky a predaja, môžeš si objednať platenú jednorazovú konzultáciu alebo sa pridať do plateného masterclass, ktorý je s mojom osobnou podporou a Tvoje otázky zodpoviem na živom online stretnutí v malej skupine ďalších žien. )

je tento kurz vhodný ak s predajom handmade začínam alebo ak už mám nejaké skúsenosti? 

Poznať hodnotu svojej tvorby a vedieť ju odkomunikovať tak, aby ju vnímal aj zákazník je prvým predpokladom pre to, aby si svoje handmade predávala. Ak cítiš, že predaje Tvojho handmade na sieťach nejdú tak, ako by si si predstavovala, býva často kameňom úrazu to, ako vieš alebo nevieš komunikovať hodnotu svojich výrobkov pre zákazníka.  Nezáleží od toho, či s predajom ešte len začínaš alebo si na trhu už dlhšie.  

Ako mi tento kurz pomôže pri predajoch? 

Tento kurz nie je zameraný na predajnú stratégiu. Je o tom, aby si sa naučila prezentovať ako značka a to prirodzene. Je to však dôležitou súčasťou na ceste zákazníka, lebo ak nevieš zaujať a zákazník nevie prečo nakúpiť od Teba, nakúpi inde.
Kurz obsahuje vysvetlenie stratégie princípu prirodzeného predaja handmade online, nezaoberá sa však predajom ako takým.

Ako dlho budem mať prístup k lekciám a materiálom v kurze?

Doživotne. Vrátane ich budúcich doplnení a aktualizácií. Chcem, aby sa handmade podnikateľky cítili v mojich programoch dobre, nejde mi o jednorazovú záležitosť.

Máš ďalšie otázky ku kurzu, na ktoré si tu nenašla odpoveď?

Jednoducho mi napíš na môj mail: anka@annaharska.sk a ja Ti na ne rada odpoviem.