Obchodné podmienky
prevádzkovateľa internetových stránok www.annaharska.sk spoločnosti Anna Harská-TAPSagency so sídlom SNP 1786/17, 908 51 Holíč, Slovenská republika, IČ: 37525549, DIČ: 1044363243, číslo živnostenského registra 206-13250.

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
  • 1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej tiež „VOP“) platia pre nákup v internetovom obchode www.annaharska.sk. Podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim (spotrebiteľom) a predávajúcim, ktorým je Anna Harská so sídlom SNP 17, 908 51 Holíč, Slovenská republika, IČ: 37525549, DIČ: 1044363243, číslo živnostenského registra 206-13250 (ďalej tiež „predávajúci“) a kupujúceho (ďalej tiež „kupujúci“).
  • 2. VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli medzi predávajúcim a kupujúcim na základe kúpnej zmluvy, ktorá bola uzavretá na diaľku v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kupujúcim je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti,  prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Predmetom kúpnej zmluvy je kúpa programov prostredníctvom aktuálnych ponúk internetovej stránky annaharska.sk.
  • 3. Pokiaľ je kupujúcim právnická osoba alebo osoba, ktorá koná v rámci svojho povolania, zamestnania alebo podnikateľskej činnosti, kúpna zmluva sa uzatvára samostatne medzi podnikateľskými subjektmi.
  • 4. V prípade, že predávajúci a kupujúci spolu uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred týmito VOP.
  • 5. VOP a ich ustanovenia sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
  • 6. Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.
  • 7. Predávajúci môže znenie VOP meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas doby účinnosti predchádzajúceho znenia VOP.
  • 8 Podľa slovenského zákona č. 289/2008 Z. z. v aktuálne platnom znení o používaní elektronickej registračnej pokladnice je podnikateľ povinný po zaevidovaní tržby v elektronickej registračnej pokladnici alebo v pokladnici e-kasa klient odovzdať kupujúcemu pokladničný doklad okrem kópie pokladničného dokladu ihneď po jeho vytlačení v elektronickej registračnej pokladnici alebo vo pokladnici e-kasa klient; iný doklad vyhotovený elektronickou registračnou pokladnicou alebo pokladnicou e-kasa klient o prijatí tržby podnikateľ nesmie kupujúcemu odovzdať. Pokladničný doklad vyhotovený pokladnicou e-kasa klient môže podnikateľ kupujúcemu zaslať alebo sprístupniť v elektronickej podobe, ak s tým kupujúci súhlasí a ak o to požiada pred vytlačením pokladničného dokladu, a podnikateľ pokladničný doklad nevytlačí. Na účely zaslania pokladničného dokladu vyhotoveného pokladnicou e-kasa klient v elektronickej podobe je podnikateľ oprávnený spracúvať osobný údaj kupujúceho, ktorým je adresa elektronickej pošty kupujúceho. Predávajúci je povinný vystaviť kupujúcemu účtenku a zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online.
  1. CENOVÉ PODMIENKY
  • 1. Webové rozhranie obchodu obsahuje zoznam služieb, ktorý predávajúci ponúka na predaj vrátane uvedenia cien jednotlivých ponúkaných služieb. Ceny ponúkaných služieb  sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty.  
  • 2. Ponuka predaja služieb na webovom rozhraní obchodu a ceny týchto služieb zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na predmetnom webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením však nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.
  • 3. Ceny služieb na webovej stránke obchodu, www.annaharska.sk, sú konečné.
  1. PLATOBNÉ PODMIENKY
  • 1. Za služby zaplatí kupujúci v eurách (€, EUR) alebo v českých korunách (CZK) spôsobom dohodnutým v objednávke.
  • 2. Minimálna hodnota nákupu závisí od aktuálnej ponuky služieb. 
  • 3. Kúpnu cenu služby (ďalej len „kúpna cena“), môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
  • 4. Bezhotovostne prostredníctvom platobného systému alebo bezhotovostnou platbou v EUR na bankový účet IBAN: SK5409000000000251467166 („účet predávajúceho“), SWIFT/BIC kód banky: GIBASKBX („účet predávajúceho“).
  • 5. Všetky potrebné údaje k úhrade budú kupujúcemu zaslané prostredníctvom e-mailu.
  • 6. Pri bezhotovostnom prevode sa za deň platby považuje deň, kedy bola na účet predávajúceho kúpna cena pripísaná.
  1. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY NA DIAĽKU
  • 1. Odoslanie objednávky nie je podmienené registráciou kupujúceho v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu, ale je podmienené potvrdením súhlasu s Obchodnými podmienkami a spracovaním osobných údajov kupujúceho v súlade so súhlasom so spracovaním osobných údajov kupujúceho v súlade s nariadením EÚ 2016/679 (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
  • 2. Hodnota nákupu je podľa aktuálnej cenovej ponuky. 
  • 3. Registrácia na webovej stránke umožní kupujúcemu prístup do svojho používateľského účtu, z ktorého môže objednávať služby (digitálne produkty) a poskytne mu určité výhody na rozdiel od nakupujúceho, ktorý registrovaný nie je.
  • 4. Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní služby (digitálne produkty) je kupujúci povinný uviesť svoje údaje správne a pravdivo. Kupujúci svoje údaje v zákazníckom účte pri akejkoľvek zmene aktualizuje. Údaje, ktoré uviedol kupujúci v zákazníckom účte, sú predávajúcim považované za správne.
  • 5. Zákaznícky účet je zabezpečený zvoleným e-mailom a heslom používateľa, ktoré sú kupujúcemu zaslané prostredníctvom e-mailu. Používateľ si toto heslo môže kedykoľvek zmeniť v nastaveniach zákazníckeho účtu a o zmene hesla bude informovaný e-mailom. Kupujúci zachováva mlčanlivosť o informáciách, ktoré mu umožňujú prístup k jeho zákazníckemu účtu.
  • 6. Kupujúci nemá právo umožniť tretím osobám využívanie užívateľského účtu.
  • 7. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok), či v prípade, keď kupujúci svoj používateľský účet dlhšie ako 2 roky nevyužíva.
  • 8. Kupujúci berie na vedomie, že jeho užívateľský účet nemusí byť nepretržite dostupný, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, prípadne nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
  • 9. Pri objednávaní služby kupujúci vyplní objednávkový formulár, ktorý obsahuje informácie o objednávanej službe (názov produktu, cena, spôsob úhrady, spôsob doručenia, a iné povinné údaje).

    Objednávkový formulár obsahuje aj vyhlásenie kupujúceho o súhlase s VOP a so spracovaním osobných údajov podľa GDPR, ako aj povinné potvrdenia (tzv. „checkboxy“), ktoré sú nevyhnutné pre uzavretie zmluvy uzatváranej na diaľku.

    Bez potvrdenia týchto údajov nie je možné objednávku odoslať.

  • 10. Elektronická objednávka je platná vtedy, keď je vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácii, alebo pri realizácii objednávky pravdivé a úplné.
  • 11. Kupujúci má pred odoslaním objednávky v elektronickom systéme predávajúceho možnosť oboznámiť sa s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom elektronického obchodu. Kupujúci stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ potvrdzuje predávajúcemu, že sa oboznámil s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a súhlasí s nimi. Odoslaním objednávky, stlačením tlačidla „objednávka s povinnosťou platby“,  sa objednávka stáva pre kupujúceho záväznou. Kupujúci potvrdzuje, že stlačením tlačidla „odoslať objednávku s povinnosťou platby“ bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu za službu, ktorú nakúpil.
  • 12. Prípadné zľavy z ceny služby poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.
  • 13. Údaje, ktoré kupujúci v objednávke uviedol, sú predávajúcim považované za správne.
  • 14. Po odoslaní objednávky bude objednávka spracovaná predávajúcim najneskôr do 3 pracovných dní.
  • 15. Automatické oznámenie o prijatí objednávky v elektronickom systéme predávajúceho nie je potvrdením objednávky a predávajúci si vyhradzuje právo po dohode s kupujúcim objednávku upraviť.
  • 16. Predávajúci po prijatí objednávky kupujúceho, zašle informáciu o potvrdení objednávky v e-mailovej forme elektronickou poštou na e-mailovú adresu kupujúceho. Toto potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho je uzavretím kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim. Kúpna zmluva je uzavretá doručením potvrdenia.
  • 17. Právo na užívanie služby kupujúci nadobúda úplným zaplatením celej kúpnej ceny za službu.
  • 18. Dodanie digitálneho produktu

    Digitálne produkty (napr. šablóny, videokurzy, e-booky, online programy) sú dodávané elektronicky prostredníctvom e-mailu alebo odkazu na stiahnutie, a to po prijatí úhrady kúpnej ceny.

    Ak nie je uvedené inak, digitálny produkt bude sprístupnený ihneď po pripísaní platby na účet predávajúceho, najneskôr do 24 hodín počas pracovných dní. Pri platbe platobnou kartou (cez platobnú bránu) je produkt systémom sprístupnený ihneď. V prípade nesprístupnenia, t.j. nedodania prístupov napr. cez vygenerované prístupové údaje napriek platbe cez platobnú kartu, informuje o tejto skutočnosti kupujúci predávajúceho mailom na adresu: anka@annaharska.sk a predávajúci umožní prístup cez osobitné nastavenie najneskôr do 24 hodín počas pracovných dní (*Nedodanie automaticky vygenerovaných prístupových údajov je spôsobené zo strany servera na strane prijímateľa mailu a predávajúci túto skutočnosť nemôže ovplyvniť).

    Kupujúci je povinný pri nákupe uviesť správnu e-mailovú adresu. Za chyby spôsobené nesprávne uvedenou adresou alebo zlyhaním e-mailovej schránky kupujúceho predávajúci nezodpovedá.

  1. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
  • 1. Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy (stornovať objednávku alebo jej časť) z dôvodu nedostupnosti služby či neaktuálnosti služby alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať službu kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení.
  • 2. Kupujúci musí byť o tejto skutočnosti predávajúcim okamžite informovaný. Predávajúci je povinný poskytnúť možnosť dodania náhradnej služby alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy.
  • 3. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradnej služby a odstúpiť od objednávky predmetnej služby. Pokiaľ kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy predávajúci je povinný objednávku stornovať.
  • 4. Predávajúci je povinný vrátiť uhradenú platbu kupujúcemu pri odstúpení od kúpnej zmluvy v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti kupujúcim (za nedodanú službu  a náklady na doručenie). Úhradu musí predávajúci uskutočniť v lehote do 14 kalendárnych dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platby.
  1. PRÁVO KUPUJÚCEHO ODSTÚPIŤ OD KÚPNEJ ZMLUVY PODĽA ZÁKONA č. 108/2024 Z. z.
  • 1. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je dodanie služby, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (bezplatne stornovať objednávku alebo jej časť) aj bez toho, aby udal dôvod. Kupujúci doručí odstúpenie od kúpnej zmluvy predávajúcemu prostredníctvom elektronickej pošty. Nevzťahuje sa na digitálne produkty podľa bodu 13 tohto odseku. 
  • 2. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 19 zákona č. 108/2024 Z. z. V prípade dodania služby (digitálne produkty) môže platiť bod č. 13 v tomto odseku nižšie. 
  • 3. V rámci 14-dňovej lehoty má kupujúci právo po prevzatí službu odskúšať a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti služby (platí pre fyzicky doručované produkty, napr. na digitálnom nosiči).
  • 4. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď všetky súčasti objednanej služby kupujúci prevezme. 
  • 5. Kupujúci môže odstúpenie od kúpnej zmluvy zaslať na fyzickú adresu predávajúceho, alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho anka@annaharska.sk prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný na internetových stránkach predávajúceho.
  • 6. Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať späť (slovenskou poštou) na adresu predávajúceho kompletný tovar, vrátane originálneho dokladu o kúpe, podľa možností v originálnom obale. Zásielky zaslané na dobierku predávajúci nepreberá.
  • 7. Kupujúci má povinnosť s odstúpením od zmluvy vrátiť poskytnuté plnenia predávajúcemu, vrátane prípadných darčekov.
  • 8. Pri odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný znášať prípadné priame náklady na vrátenie služby predávajúcemu.
  • 10. Kupujúci znáša dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy.
  • 11. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb. Kupujúcemu v tejto súvislosti nemôžu byť akékoľvek ďalšie poplatky účtované.
  • 12. V súlade s § 19 zákona č. 108/2024 Z. z. kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj služby vytvorenej na mieru, služby zhotovenej podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, alebo služby určenej osobitne pre jedného kupujúceho.
  • 13.Podľa § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa:

    Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak je predmetom zmluvy dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je dodávaný na hmotnom nosiči, a to v prípade, že:

    - obchodník začal s poskytovaním digitálneho obsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa (objednanie produktu), a
    - spotrebiteľ bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy (informačná formula, poučenie o strate práva na odstúpenie od zmluvy, ktorá je uvedená na objednávkovom formulárii a ktorú spotrebiteľ označí v príslušnom zaškrtávacom okienku, tzv. "checkbox", čím prejaví svoj súhlas. Bez označenia okienka je systémom zabezpečené, že objednávku nebude možné odoslať. Znenie formule: 
    „Súhlasím so sprístupnením digitálneho produktu ihneď po zaplatení a beriem na vedomie, že podľa § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z. strácam právo na odstúpenie od zmluvy.“

  1. ZÁRUČNÉ PODMIENKY, ZÁRUČNÁ DOBA A REKLAMÁCIE
  • 1. Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný digitálny obsah alebo digitálna služba je v súlade s kúpnou zmluvou. Ak sa v digitálnom obsahu vyskytnú vady (napr. nefunkčné odkazy, chýbajúce časti produktu, technické chyby pri prehrávaní videa), kupujúci o tejto skutočnosti informuje predávajúceho na mailovú adresu anka@annaharska.sk a predávajúci zabezpečí nápravu najneskôr do 3 pracovných dní. V prípade neodstránenia závady má kupujúci nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo od zmluvy odstúpiť úplne. 

    V prípade nefunkčnosti niektorých modulov alebo častí z dôvodu aktualizácie príslušného modulu alebo jeho časti bude o tejto skutočnosti kupujúci infomovaný informáciou uvedenou u príslušného modulu s dátumom sprístupnenia modulu, na ktorom aktualizácie práve prebiehajú. (Príklad znenia: modul sa práve aktualizuje. dostupný bude DD.MM). Takto prebiehajúca aktualizácia nie je dôvodom na reklamáciu.

    Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby spôsobené technickým vybavením alebo nastaveniami na strane kupujúceho (napr. zastaraný prehliadač, neaktualizovaný softvér, pomalé internetové pripojenie či obmedzenia e-mailovej schránky).

    V prípade, že sa chyba nepotvrdí ako systémová, predávajúci poskytne kupujúcemu usmernenie, ako produkt správne sprístupniť alebo používať.

    Za systémovú chybu sa považuje chyba, ktorá sa opakovane prejaví u viacerých používateľov na rôznych zariadeniach alebo ktorú predávajúci potvrdí po vlastnom otestovaní.

    Ak sa chyba neprejaví pri opakovanom testovaní na strane predávajúceho, považuje sa za individuálny technický problém na strane kupujúceho.

  • 2. Pokiaľ z obsahu zmluvy alebo záručného vyhlásenia nevyplýva niečo iné, záručná doba začína plynúť odo dňa, kedy kupujúci službu prevzal.
  • 3. Predávajúci zodpovedá za vady na službe vtedy, keď predaná služba má vady už pri prevzatí služby kupujúcim (napríklad nefunkčný modul) alebo sa vyskytnú po prevzatí služby počas záručnej doby.
  • 4. Kupujúci reklamáciu uplatní vyplnením reklamačného formulára, ktorý je dostupný na internetových stránkach predávajúceho alebo nižšie v týchto podmienkach. Následne reklamačný formulár pošle na adresu sídla firmy predávajúceho alebo e-mailom na adresu anka@annaharska.sk Reklamácia musí obsahovať číslo objednávky, popis chyby služby, prípadne aj jej fotodokumentáciu. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci obdržal informáciu o reklamovanej službe od kupujúceho.
  • 5. Predávajúci je po obdržaní reklamovaného tovaru povinný odoslať kupujúcemu potvrdenie o prijatí reklamácie do 3 dní od uplatnenia reklamácie. Potvrdenie o začatí reklamačného konania bude zaslané na e-mailovú adresu kupujúceho, ktorú kupujúci uviedol v zaslanej objednávke.
  • 6. Kupujúci je povinný preukázať, že službu zakúpil u predávajúceho, a že chybu uplatňuje v riadnej lehote. Bez preukázania týchto skutočností nie je predávajúci povinný reklamáciu prijať.
  • 7. V prípade uznanej reklamácie má kupujúci právo požadovať:

    – odstránenie vád,
    – primeranú zľavu z kúpnej ceny,
    – dodanie novej alebo náhradnej služby, alebo
    – odstúpenie od zmluvy.

    Právo voľby nároku prináleží kupujúcemu.

  • 8. V prípade uznanej reklamácie predajca hradí minimálne náklady spojené so zaslaním tovaru späť.
  • 9. V prípade, že predávajúci nedostal všetky potrebné podklady pre vybavenie reklamácie (časti tovaru alebo ďalších podkladov) je lehota na vybavenie reklamácie pozastavená. Predávajúci je od kupujúceho povinný vyžiadať doplnenie podkladov v najkratšej možnej dobe. Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania všetkých vyžiadaných podkladov kupujúcim.
  • 10. Predávajúci oznámi kupujúcemu všetko potrebné o vybavení reklamácie najneskôr do 30 kalendárnych dní na e-mailovú adresu, ktorá je kupujúcim uvedená v zaslanej objednávke.

    Vzorový formulár na uplatnenie reklamácie pre digitálne produkty
    Formulár na uplatnenie reklamácie – digitálne produkty

    Meno a priezvisko: .....................................................
    E-mailová adresa (použitá pri objednávke): .....................................................
    Číslo objednávky / dátum nákupu: .....................................................
    Názov digitálneho produktu: .....................................................
    Popis problému:
    ...................................................................................
    ...................................................................................

    Ako sa problém prejavuje: (napr. nefunkčný link, chyba pri prehrávaní videa, nesprávny súbor a pod.)
    ...................................................................................

    Požadované riešenie:
    ☐ sprístupnenie správneho súboru / opraveného obsahu
    ☐ opätovné zaslanie linku na stiahnutie
    ☐ iné: .....................................................

    Dátum: .....................................................
    Podpis : .....................................................
    (Reklamáciu je možné zaslať aj elektronicky e-mailom na adresu: anka@annaharska.sk, v takom prípade sa podpis nevyžaduje.)

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (Nižšie uvedený text je stiahnutý zo stránky www.soi.sk)
Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.  Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

Kupujúci môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom platformy Európskej komisie pre online riešenie sporov (OS) na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Podrobnejšie informácie sú uvedené na webovej stránke: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi má Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI so sídlom v Trnava pre Trnavský kraj,  Pekárska 23, 917 01 Trnava. tel. č. 033/321 25 21, email: tt@soi.sk 

Odkaz pre podávanie podnetov a sťažností: http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 
  • 1. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES - všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom separátneho dokumentu zaoberajúcim sa podmienkami GDPR.

9. OBMEDZENIE POUŽITIA DIGITÁLNYCH PRODUKTOV

Zakúpené digitálne produkty (napr. šablóny, video-návody, e-booky, online kurzy alebo iné materiály) sú určené výhradne pre osobné alebo podnikateľské použitie kupujúceho v rámci jeho vlastnej tvorby, komunikácie, marketingu alebo propagácie vlastných služieb a produktov.

Kupujúci môže produkty používať na účely:
– vytvárania svojho vlastného obsahu (napr. príspevkov, videí, stories, kampaní),
– rozvoja svojich zručností a vedomostí,
– aplikovania získaných poznatkov vo vlastnom podnikaní.

Kupujúci nesmie:
– zdieľať, kopírovať, preposielať ani inak sprístupňovať produkty alebo ich časti tretím osobám (vrátane klientov, kolegýň, členiek skupín, študentov, apod.),
– upravovať, prepracovávať, reprodukovať alebo využívať produkty či ich obsah na vytváranie vlastných kurzov, školení, workshopov, e-bookov, šablón alebo iných produktov podobného charakteru,
– používať produkty ako súčasť svojich vlastných platených materiálov, kurzov či programov,
– predávať alebo inak poskytovať prístup k produktom (alebo ich častiam) ako súčasť svojej obchodnej činnosti.

Všetky materiály a produkty sú chránené autorským právom podľa zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon.

Porušenie týchto podmienok sa považuje za zásah do autorských práv a oprávňuje predávajúceho na uplatnenie právnych nárokov vrátane požiadavky na náhradu škody a zdržania sa protiprávneho konania.

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  • 1. Používaním webových stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito VOP.
  • 2. Tieto VOP sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
  • 3. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, prostredníctvom listových zásielok, prípadne telefonicky.
  • 4. Tieto obchodné podmienky sú súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku medzi predávajúcou a kupujúcou v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kupujúcim je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpne zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

--------------
Kontaktné údaje predávajúceho:
Anna Harská – TAPSagency
SNP 1786/17, 908 51 Holíč
IČO: 37525549
DIČ: 1044363243
číslo živnostenského registra 206-13250
e-mail: anka@annaharska.sk
web: www.annaharska.sk

V Holíči dňa 7. 11. 2025