Máš krásne výrobky, no nepredávajú sa tak ako by si chcela? Prejdi si cestou úspešnej hand-made podnikateľky a nastav si svoje „vstupné premenné“.
Nájdi svoje unikum. Čím sú Tvoje výrobky iné ako u podobnej hand-made tvorilky? Čo je tou esenciou, ktorá je Tvoja osobná?
Poznaj svojho IZ. Ideálneho zákazníka. Ak chceš osloviť všetkých, zapadneš do šedého priemeru. Neoslovíš nikoho a zákazník bude mať pocit, že môže niečo podobné kúpiť aj inde.
Dobre si zrátaj náklady. Ak sa chceš predajom svojich hand-made výrobkov živiť, musia ísť pocity bokom. Kalkulačka a konkrétna cenotvorba je nutnosťou.
Plánovanie je alfou a omegou úspechu . Bez plánovania je všetko len akýmsi dúfaním, že sa bude dariť. Naplánuj si svoje predaje. Naplánuj si svoj úspech.
Buduj svoju značku . Nepredávaj svoje výrobky ako „no-name“ či ako bežný predajca v reťazcových obchodoch. Ak chceš predávať za vyššie čiastky, vybuduj si značku.
Dávaj o sebe vedieť . Bez propagácie, marketingu, reklamy sa o Tebe Tvoji zákazníci nedozvedia. Dôležité je pritom postupovať v súlade s Tvojou značkou a strategicky.
Komunikuj so zákazníkmi . Tvojimi IZ. Ak u Teba zákazník nakúpi raz, je oveľa väčšia možnosť, že nakúpi znovu. Nezanedbávaj preto ani na „popredajnú starostlivosť“.
Predávaj ako značka . S gráciou, ľahkosťou. Značka pozná svoju hodnotu a vie, kto je jej zákazník. Ani Lamborghini si jednoducho nekúpi ten, kto naň nemá. Naopak, prídu takí, ktorí si ho môžu dovoliť. Značka nepredáva za lacné ceny.
Užívaj si cestu za svojím snom . Všetky činnosti ktoré robíš, rob s radosťou. Lebo energia, ktorú do nich vkladáš sa Ti znásobená vráti späť.
Poďakuj za dosiahnuté ciele. Lebo pocit vďačnosti Ti pritiahne ďalšie dobré pocity.
Aplikuj tieto tipy do svojho hand-made podnikania a sleduj, čo sa bude diať.
Chceš začať predávať ako hand-made podnikateľka? Nauč sa základné princípy v kurze Ochutnaj hand-made podnikanie.